Cum devin membru?
A.L.I.S. este o asociație deschisă tuturor lucrătorilor din industria spectacolelor. Credem cu tărie că noi, oamenii din industrie, indiferent de specializarea pe care o avem, putem împreună să construim un mediu de lucru mai bun. De accea, Asociația se adresează tuturor celor care activează în domeniu și care își doresc să se implice activ în acest demers, în beneficiul nostru al tuturor.
Pentru a deveni membru A.L.I.S., cei interesați trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Să fie lucrători în industria spectacolelor;
- Să accepte Statutul și Regulamentul de Organizare și Funcționare ale Asociației;
- Să plătească cotizația de membru, lunar;
- Să trimită o fișă de înscriere împreună cu un CV, acordul GDPR și o copie de pe CI semnate pe adresa de mail inscrieri@alis.org.ro
Modalitate de plată
Cotizația se poate plăti prin ordin de plată în contul A.L.I.S. – Asociația Lucrătorilor în Industria Spectacolelor, deschis la Banca Transilvania: RO90BTRLRONCRT0556051701
Termen de plată
Cotizația lunară este de 80 lei și se achită până la data de 1 a lunii următoare pentru care ea este datorată.* (Vezi NOTA de mai jos pentru valorea cotizației pe perioada restricțiilor)
*Prima cotizație se achită începând din luna următoare celei în care a fost admisă cererea de adeziune.
Exemplu: Dacă cererea de adeziune se depune în data de 2 noiembrie, prima cotizație care trebuie achitată este cea pe luna decembrie. Termenul de plată pentru contribuția aferentă lunii decembrie este 1 ianuarie, urmând ca pentru luna ianuarie să se plăteasca până în data de 1 februarie ș.a.m.d.
***
NOTĂ: În cazul în care industria de evenimente este supusă unor restricții de funcționare prin legi, decizii sau hotărâri ale autorităților, Adunarea Generală poate decide reducerea cotizației cu 75%, care ajunge astfel la 20 lei lunar, pe toată durata acestor restricții care duc la scăderea veniturilor membrilor. Pe durata acestei reduceri de cotizație Asociația va desfășura doar activități de reprezentare și consiliere a membrilor săi.
În cazul în care există proiecte, acțiuni și obiective pe care membrii Asociației doresc să le pună în practică, dar cotizația redusă nu asigură bugetul necesar, Adunarea Generală poate revoca decizia de reducere a cotizației și înainte de ridicarea restricțiilor asupra industriei de evenimente.
mai multe informații despre cum este folosită cotizația pe pagina de F.A.Q