Lucian Frâncu
Lucian Frâncu s-a format educațional în informatică și științe tehnice, urmând să aleagă calea scenei la vârsta de 20 de ani, când s-a apucat de cântat din postura de vocalist, inițial făcând parte din componența mai multor trupe de coveruri, apoi părăsind orașul natal Brașov cu destinația București, la invitația lui Marian Ionescu de a face parte din componența trupei Direcția 5 în postura de backing vocal. În toți acești ani, a bătut țara în lung și în lat, urcând pe diferite tipuri de scene și participând la o varietate de evenimente, acumulând în același timp know-how-ul industriei muzicale.
Stabilindu-se în București, începând cu anul 2013 se alătură echipei Bestevent, apoi pune bazele At Last Agency, agenție full-service (concept, stage design, producție, booking, implementare) în organizarea evenimentelor din România, activă din anul 2015.
Agenția activează până la sosirea pandemiei în cadrul festivalurilor (muzică, teatru, film, culturale), al concertelor mainstream / alternative, al evenimentelor de tip corporate & private (conferințe, lansări de produs, team building, prezentări de modă etc.), colaborând proactiv cu toți providerii de echipamente tehnice și servicii din țară.
Din echipa echipa At Last îi amintim pe:
Andrei Preduț aka „Lumină” – stage & light designer – Apart
Adrian Vișenoiu aka “Mortu” – head rigger – ABT Motion Rigs
Mihuț Alex aka „Sonerie” – sound designer – Sound Crew
Bogdan Nedelcu aka „Bobo” – video content & VJ – Bobo Visuals
Face parte din echipa de producție a festivalurilor Untold (Best Major Festival la European Festival Awards 2015) și Neversea, având funcția de Technical Manager & Head of Stage Managers.
Când nu e plecat prin țară pentru organizarea festivalurilor, își desfășoară activitatea în București, făcând parte din echipa de producție a show-urilor artiștilor din România. De amintit colaborarea lui cu HaHaHa Production, fiind Technical & Production Manager al concertelor Smiley de la Arenele Romane în perioada 2017-2019.
Obiectivul său principal este să implementeze, în domeniul organizării evenimentelor, atât un work flow cât mai actual conform standardelor impuse la nivel internațional, cât și tehnologii noi lansate de marile branduri și alți producători de echipamente. Astfel, își dorește ca atât evenimentele, cât și țara gazdă să fie apreciate de publicul nativ și de străinii care ne vizitează într-un număr din ce în ce mai mare în ultima perioadă.